فروش محصولات گیلان

معرفی استان گیلان بعلاوه فروش و عرضه ی مستقیم محصولات گیلان

فروش محصولات گیلان

معرفی استان گیلان بعلاوه فروش و عرضه ی مستقیم محصولات گیلان

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

خرید چای در کرج

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۱۳ ق.ظ

خرید چای در کرج با بهترین و بالاترین کیفیت ممکن!!

به نام خدا. من در این مقاله از وبلاگ شخصی ام میخواهم با شما عزیزان در مورد خرید چای در کرج و سایر استانها صحبت کنم. اول از همه چرا هی تکرار میکنیم کرج! از آنجایی که دفتر اصلی ما در شهرک اندیشه و نزدیکی استان البرز یا همان کرج خودمان است به همین دلیل میگوییم کرج.


البته دلیل اصلیه اصلی اش چیز دیگری است چون ما نزدیک کرج هستیم میخواهیم تا مشتریان عزیزامان قبل از تهیه و مصرف چای یا برنج و دیگر محصولات زخمتی بکشند تا برای خرید حضوری تشریف بیاورند(البته با میل باطنی خود) تا از نزدیک کار ما و محصولات ما را مشاهده کنند.

پس دلیل عنوان این بخش از وبلاگمان که نوشته ایم خرید چای در کرج همین است و یس. خب از بحث اصلی مان خارج و دور نشویم. ما همانگونه که در سایر وبلاگ هایمان ذکر کرده ایم فروش محصولات گیلان از تولید به مصرف را بر عهده داریم که این محصولات ددر پایین آورده شده اند:

  • چای
  • برنج
  • زیتون
  • آرد برنج
  • ترشیجات
  • روغن زیتون و..


آیا خرید چای ایرانی از ما کاری درست است؟

ما هیچ ادعایی در زمینه ی فروش چای را نداریم اما دلیل هایی برایتان ذکر میکنم که بنظرم مطالعه ی این موارد شما را متقاعد خواهد کرد.اول از همه دلایل کلی از پیروزی ما در ارائه ی چای گیلان را برایتان لیست وار نام برده و سپس توضیح میدهیم.

  • چای ما واقعا درجه یک است
  • بدون واسطه و از کارخانه می آید
  • واقعا از گیلان و لاهیجان است
  • چای صدرصد ایرانی،طبیعی و بدون واسطه است
  • ارزان و با کیفیت میباشد.

1-چای درجه یک:

بسیاری از سایت ها و فروشنده ها مدعی هستند که چای آنها درجه یک و بهاره است. اولا اینکه چای درجه یک و بهاره بسیار کم و کاملا سفارشی از طریق کارخانه ها ارائه میشود و طبیعتا اکثر این فروشنده ها با کارخانه ها بصورت واسطه ای کار کرده و همه کارخانه ندارند. 

دومین دلیل این است که برای تشخضی چای بهاره و درجه یک میتوان به این نکته توجه کرد که چای درجه یک معمولا خاک زیادی دارد به دلیل اینکه چین اول است البته این خاک بدون مصرف نیست و کاملا میتوان استفاده کرد.


2-چای بدون واسطه:

همانطور که در خط های بالایی اشاره شد ما با کارخانه ارباط مستقیم داشته و درواقع محصولاتمان از کارخانه به دست شما خواهد رسید و هیچ واسطه ای نداریم و نیستیم.


3-چای گیلانی:

بسیاری از دوستان و مشتریان هستند که چای گیلان از غیر گیلان را نمیشنساند. از بنده نشنیده بگیرید اما بسیاری هستند که با اسم چای گیلان چای خارجی و بعضا چای اطراف استان مازندران را که از نظر کیفیت و طعم در درجه ی پایین تری هستند به شما عرضه میکنند.


4-چای ایرانی-گیلانی:

بازهم اشاره میکنیم که محصول ما کاملا ایرانی و گیلانی است و از ارائه ی چای های غیر ایرانی و گیلانی معذوریم.


5-چای ارزان:

چایی که از کارخانه و بدون واسطه به مشتری میرسد قطعا ارزانتر خواهد بود. اصلا چای یک نمونه مثال است که گفتیم. شما هر محصول دیگری را که بدون واسطه از شرکت تولید کننده ی آن بگیرید قطعا ارزانتر برایتان خواهد بود.


چای خارجی:

بنظر بنده ی حقیر از مصرف چای خارجی جدا پرهیز کنید. درست است که به قول خانم ها چای خارجی هم عطر دارد هم طعم و برای مهمانی بسیار مناسب است اما واقعا نمیدانید که در پشت قضیه چه آسیب هایی به بدن خود وارد میکنید.

فقط این را بدانید که با خوردن چای خارجی درواقع رنگ وارد بدن خود میکنید و این در آینده قطعا مشکل ساز خواهد بود. حال برای مصارف خیلی کم و در مهمانی ها موردی ندارد اما برای مصرف همیشگی و عادت خود از بهتر است از چای ایرانی استفاده کنید.



خرید چای با کیفیت در کرج:

چنانچه با توجه به توضیحات بالا قصد خرید و تهیه ی چای خوب و با کیفیت در کرج را دارید میوانید با ما تماس حاص فرمایید.
0912-3232527
  • هاتف علیزاده

خرید چای در کرج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی